Педагогічний протрет вчителя

Ьондаренко Наталія Альбертівна
Освіта вища, Вінницький державний педагогічний інститут ім. М.Островського за спеціальністю біологія та географія
Педагогічний стаж 41
Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання "старший вчитель"

 Проблема над якою працює: Формування екологічної компетентності учнів на уроках біології та екології через метод проектної технології.
 E-mail: bondarenkonata1708@gmail.com

Форми роботи 
 

Урок – це  дзеркало загальної та  педагогічної   культури вчителя, міра його інтелектуального багатства, показник  його світогляду та ерудиції.
В.Сухомлинський
У сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу залишаються одним з основних складників змісту біологічної освіти. Засвоєння знань пов'язується передусім зі здатністю учня свідомо використовувати їх у повсякденному житті. Важливою рисою сучасного уроку є активна діяльність учнів. Цього можна досягти обираючи сучасні інноваційні технології . Тому проблема, над якою я працюю, так і звучить: Розвиток пізнавальної активності учнів з використанням ІКТ та методу проектів. ІКТ – це засіб активізації пізнавальної діяльності учнів, що стимулює і розвиває мислення, пам’ять. Ця технологія стає невід’ємною частиною роботи сучасного вчителя. Її використовую на всіх етапах уроку: для перевірки домашнього завдання (тестовий контроль знань електронного характеру , презентація міні-проектів), при вивченні нового матеріалу ( цікаві факти,  електронні таблиці, картинки, ілюстративні моделі, відеоролики, лабораторні роботи електронного характеру), для закріплення та активізації знань (запитання, роздуми, порівняння, виконання вправ творчого, диференційованого характеру у вигляді презентацій).
Окрім цього, використовую метод проектів (найчастіше індивідуальні міні-проекти, колективні  середньострокові, дослідницькі, творчі, екологічні). Їх використовую в шкільній та позакласній роботі. Методу властива дієвість, самостійність, результативність. На уроках працюю з основними поняттями та термінами, використовую роботу в парах, групах. Практикую різні форми роботи: гроно, логічні пари, ланцюжок, мозковий штурм, складання сенканів.
Використовую матеріали блогу для уроків, повідомлень, для виконання домашніх завдань, для підготовки до олімпіад та контрольних робіт.


Немає коментарів:

Дописати коментар